Jak powinien prawidłowo leżeć skórzany kombinezon motocyklowy?
Małe szczegóły robią wielką różnicę...
Konstrukcja wszystkich kombinezonów motocyklowych 4SR opiera się na wieloletnim doświadczeniu zdobytym na torach wyścigowych, licznych upadkach i opiniach otrzymywanych od profesjonalnych zawodników. Te cenne spostrzeżenia są wykorzystywane w końcowych produktach dla naszych klientów. A ponieważ naszym celem jest produkcja wyłącznie kombinezonów o najwyższej funkcjonalności, wszystkie nasze kombinezony motocyklowe są identyczne. Właśnie dlatego nie mamy różnego wyposażenia i przedziałów cenowych dla poszczególnych kombinezonów. Po prostu ta sama jakość dla każdego.
KLIENT 4SR = 4SR FACTORY RIDER
NADGARSTEK: MIĘKKI, CIENKI I KRÓTKI Dokładnie tak powinien wyglądać nadgarstek w kombinezonie sportowym. Dlatego rękaw w kombinezonach 4SR jest zawsze krótszy i zakończony cienkim manszetem wykonanym z aramidowego stretchu. Takie wykończenie pozwala na swobodny ruch nadgarstka, a jak z pewnością wiesz, to właśnie nadgarstek kontroluje motocykl. |
|
ELASTYCZNY PANEL NAD OCHRANIACZEM KOLANA Nad ochraniaczem kolana wszyty jest jeden z elastycznych paneli (skórzany akordeon). W pozycji stojącej panel ten jest skurczony. Podczas siedzenia na motocyklu panel rozciąga się, dzięki czemu ochraniacz kolana może zawsze znajdować się we właściwej pozycji, a zgięcie kolana jest tak wygodne, jak to tylko możliwe. Ruch bez ograniczeń jest podstawą bezpiecznej i szybkiej jazdy. |
|
ELASTYCZNY PANEL NAD OCHRANIACZEM KOLANA Idealny kształt kolana kombinezonu, oprócz wygodnej jazdy, zapewnia mocowanie ochraniacza podczas ruchu i w razie upadku. Z tego powodu nogawka spodni składa się z kilku segmentów. Skórzana część, która jest ukształtowana zgodnie z kolanem, oraz elastyczny, aramidowy odcinek w tylnej części nogawki zapewniają elastyczność. |
|
TYLNY PANEL ELASTYCZNY Największy panel elastyczny w kombinezonie 4SR znajduje się w obszarze talii. Umożliwia on łatwe opieranie się na motocyklu, ponieważ może rozciągnąć się prawie dwukrotnie. Ponadto, podczas przenoszenia ciężaru i szybkiej zmiany kierunku motocykla, panel elastyczny w odcinku lędźwiowym i jego funkcja mają kluczowe znaczenie dla poczucia swobody i pełnego zakresu ruchów. |
|
DŁUGOŚĆ NOGAWEK Kombinezon motocyklowy wchodzi do butów, więc nogawki spodni muszą być jak najkrótsze, a dolny rąbek powinien być jak najwęższy, aby nie uciskał po założeniu butów motocyklowych. Prawidłową długość nogawek spodni można łatwo sprawdzić w pozycji do jazdy na motocyklu. |
|
SZEW W OKOLICY PACHWINY Aby prawidłowo kontrolować motocykl, konieczne jest przeniesienie ciężaru. Przykładem podstawowego ruchu jest wchodzenie w zakręt, dlatego w okolicy krocza zastosowano elastyczny materiał. Jednak ta część nie może być złożona z kilku elementów, ponieważ szwy łączące ograniczałyby ruch kierowcy. Aby upewnić się, że szwy nie ograniczają ruchów w żadnym kierunku, używamy jednego dużego kawałka aramidowego stretchu. Bezszwowy krój sprawia, że poruszanie się i przenoszenie ciężaru na motocyklu to prawdziwa przyjemność. |
|
WYPROFILOWANY KORPUS, RĘKAWY, NOGAWKI I RAMIONA Krój kombinezonu jest ergonomicznie dostosowany do pozycji na motocyklu, więc nogi, ciało, rękawy, ale także ramiona są wstępnie zamknięte. Dlatego w kombinezonie zawsze będziesz czuć się najlepiej za kierownicą. |
Teraz już wiesz, jak powinien być dopasowany skórzany kombinezon motocyklowy i wszystko, co musisz zrobić, to wybrać go z naszego > sklepu internetowego <