Gramy fair
Staramy się oszczędzać Ci takich niespodzianek. Nie rozróżniamy produkcji seryjnej od kombinezonów wyścigowych zawodników fabrycznych. Stosujemy te same procesy technologiczne, szwy, materiały i zabezpieczenia przez co trakujemy Ciebie tak samo jak zawodnika fabrycznego. Gramy uczciwie, więc nie produkujemy podstawowych, okrojonych, modelowych linii kombinezonów, jak to ma miejsce w przypadku wielu marek.
4SR ma tylko jedną linię jednoczęściowego i dwuczęściowego kombinezonu, nad którym pracujemy od ponad 10 lat! Ten krój został potwierdzony przez liczne wypadki profesjonalnych kierowców Moto GP, WSBK lub BSB, a także przez wielu z was, zwykłych motocyklistów.
JEDNĄ Z NAJWAŻNIEJSZYCH RZECZY W WYSOKIEJ JAKOŚCI KOMBINEZONÓW SĄ OCHRANIACZE.
Czasy ochraniaczy z twardego tworzywa, pokryte warstwą pianki, już dawno minęły. Nie spełniają nowych certyfikatów i były używane w latach 90. Kombinezon 4SR jest wyposażony w 18 ergonomicznie rozmieszczonych ochraniaczy, jest to najwyższa liczba ochraniaczy w masowo produkowanym kombinezonie.
Do stosowania w kombinezonach 4SR zostały wybrane elastyczne ochraniacze Betac, które spełniają obecną normę EN 1621-1: 2012, nawet w dodatkowych testach w podwyższonych temperaturach T +, których my, motocykliści, potrzebujemy w miesiącach letnich.
Jeśli kupisz jednoczęściowy kombinezon 4SR, załóżysz go na torze w kilka minut. Cena obejmuje nie tylko slidery i standardowe ochraniacze, ale także ochraniacz klatki piersiowej i kręgosłupa, ochraniacze bioder i kości ogonowej, wszystkie od renomowanej niemieckiej marki Sas-Tec. Nie tylko na torze wygodne jest korzystanie z napojów podczas jazdy. Jednoczęściowy kombinezon jest zatem wyposażony w wydrążony garb, do którego można włożyć camelbag.
ALFA I OMEGA DLA KAŻDEGO MOTOCYKLISTY SUPERBIKE TO MOBILNOŚĆ KOMBINEZONU.
Na kombinezonach For Street Racing znajdziecie bezszwowy, kevlarowy strecz, który jest używany w bardzo dużym stopniu. Bezproblemowe rozciąganie w kroku i pod pachami pozwala motocykliście zająć ekstremalną pozycję bez żadnych problemów, ze względu na swoją elastyczność i wygodę jest również stosowany na mankietach rękawów.
Jeśli miałeś problem z rozpiętym kombinezonem w padoku, który zsuwa się podczas chodzenia, to już wiesz do czego to służy. Druga część jest przymocowana do głównego suwaka, a kombinezon dzięki temu spięciu nie spada. Sprytne, co powiesz?
O tym, że uczciwie wykonujemy swoją pracę, świadczy fakt, że możemy pochwalić się współpracą z najlepszymi zawodnikami, takimi jak Karel Hanika, James Ellison lub James Westmoreland. Już czwarty rok z rzędu ubieramy jednego z najbardziej utytułowanych motocyklistów wyścigowych Alastair Seeley, rekordziste w zwycięstwa w North West 200.