4SR Často kladené otázky

FAQ

Na tej stronie znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Firma
- Kontakt
- Gdzie mogę przymierzyć odzież 4SR?
- Czy mogę sprzedawać odzież motocyklową 4SR w moim sklepie?
- Czy firma 4SR sponsoruje zawodników?
- Mogę odwiedzić centralę 4SR?
- Dlaczego niektórzy przedstawiciele marki 4SR nie posiadają pełnego asortymentu?
 

Produkty
- Jak wybrać właściwy rozmiar?
- Jak mam dbać o swoją odzież 4SR?
- Czy mogę wyprać w pralce moją tekstylną odzież motocyklową 4SR?
- Czego unikać?
- Czy jest to normalne, że skóra na moim ubraniu nie jest wszędzie identyczna?
- Istnieje możliwość naprawy mojej odzieży po upadku?
- Czy ochraniacze w spodniach mają możliwość regulacji na wysokość?
- Czy istnieje możliwość uszycia ubrania 4SR na miarę?
- Jak długo trwa produkcja odzieży na miarę?
- Jakich ochraniaczy używa 4SR?
- Kiedy pojawia się nowa kolekcja?
- 4SR robi posezonowe wyprzedaże?

 

Eshop
- Ile zapłacę za przesyłkę i pakowanie?
- Jakie dostępne są formy płatności przy zamówieniu online?
- Kiedy dostanę potwierdzenie, że moje zamówienie zostało przyjęte?
- Kiedy mogę się spodziewać zamówionego towaru?
- Kto dostarczy do mnie przesyłkę?
- Czy firma wysyła paczki za granicę?
- Mogę oddać zamówiony towar?
- Jak postępować przy źle dobranym rozmiarze?
- Gdzie mogę złożyć reklamację i jak długo będzie ona rozpatrywana?
- Nie widzę pytania, które chciałem zadać.

 

Firma

Kontakt
info@4sr.pl, tel. 502 444 571
adres korespondencyjny:

4SR - For Street Racing
ul. Sportowa 31
57-450 Ludwikowice Kłodzkie


Siedziba firmy:

4SR - For Street Racing
Bosilec 106
373 64 Bosilec

Czech Republic

- Powrót na początek

Gdzie mogę przymierzyć odzież 4SR?
Wykaz wszystkich naszych przedstawicieli z adresami znajdziecie tutaj.

- Powrót na początek
 

Czy mogę sprzedawać odzież motocyklową 4SR w moim sklepie?
Jeżeli chcesz zostać naszym przedstawicielem napisz na info@4sr.pl Skontaktujemy się z Tobą i omówimy ewentualne warunki współpracy.

- Powrót na początek
 

Czy firma 4SR sponsoruje zawodników?
Firma 4SR współpracuje z wybranymi zawodnikami głównie startującymi w prestiżowych światowych zawodach. W większości przypadków zawodnicy mogą liczyć na podporę od 4SR w postaci wyraźnego rabatu na sportowe kombinezony. Firma 4SR nie wspiera zawodników finansowo.

- Powrót na początek
 

Mogę odwiedzić centralę 4SR?
Reprezentatywna siedziba z punktem sprzedaży i magazynem 4SR mieści się w Republice Czeskiej przy miejscowości Ceske Budejovice (przy granicy z Austrią).

- Powrót na początek
 

Dlaczego niektórzy przedstawiciele marki 4SR nie posiadają pełnego asortymentu?
Wybór towaru, który ma przedstawiciel na sklepie należy do właściciela sklepu. Jeżeli w sklepie nie ma towaru, którym jesteście zainteresowani obsługa może go dla Was zamówić bezpośrednio z naszego magazynu centralnego.

- Powrót na początek
 

 

Produkty

Jak wybrać właściwy rozmiar?
W celu wybrania odpowiedniego rozmiaru należy skorzystać z zakładki, która znajduje się u każdego produktu „Tabela rozmiarów”. Należy dobrać rozmiar według znajdujących się tam wskazówek. Jeżeli przedmiotem zakupu ma być produkt skórzany należy wybierać ciaśniejszy rozmiar. Właściwości skóry spowodują dopasowanie się odzieży po kilkukrotnym jej używaniu. 

- Powrót na początek
 

Jak mam dbać o swoją odzież 4SR?
Odzież skórzaną należy przecierać delikatną szmatką letnią wodą z mydłem. Mokre ubranie należy suszyć w przewiewnym miejscu z dala od źródeł ciepła lub promieni słonecznych. Na wysuszoną nawierzchnię należy nałożyć warstwę balsamu do konserwacji produktów skórzanych. Nadmiar balsamu należy zetrzeć. W przypadku konserwacji skóry matowej należy użyć spray’u do konserwacji skóry. Nie należy używać w tym przypadku balsamu. Tekstylna odzież motocyklowa nie musi być poddawana konserwacji aczkolwiek można stosować do niej również spray’u do konserwacji. Kevlarove spodnie jeans’owe można po wyjęciu ochraniaczy wyprać ręcznie w temp. 30°C .

- Powrót na początek
 

Czy mogę wyprać w pralce moją tekstylną odzież motocyklową 4SR?
Nie. U tekstylnych kurtek i spodni mogła by się zniszczyć wodoodporna membrana tzn. po wypraniu w pralce mogła by nie spełniać swojej roli. Jedyne co można wyprać w pralce u tego typu ubrań to wypinana termo podpinka.

- Powrót na początek
 

Czego unikać?
Odzież, którą nie używacie lub suszycie, nie narażajcie na promienie słoneczne. Po kilku dniach kolory mogą się odbarwić. Uważajcie na ostre przedmioty, np. klamry plecaków żeby nie porysowały wierzchniej warstwy skóry. Jeżeli Wasza odzież uległa uszkodzeniu śmiało się z nami kontaktujcie. Postaramy się pomóc i poradzić.

- Powrót na początek
 

Czy jest to normalne, że skóra na moim ubraniu nie jest wszędzie identyczna?
Tak, dlatego że właściwa skóra, z której wytwarzane są produkty 4SR może mieć różnice we wzorze, elastyczności czy grubości. Różnice te nie mają wypływu na jej jakość.

- Powrót na początek
 

Istnieje możliwość naprawy mojej odzieży po upadku?
Tak, w zależności od uszkodzeń. Na wszystkie nasze produkty dajemy gwarancję oraz umożliwiamy naprawą pogwarancyjną. Cena naprawy uszkodzonego produktu zależy od rodzaju i rozmiaru uszkodzeń. Towar do naprawy przyjmujemy tylko wyczyszczony.

- Powrót na początek
 

Czy ochraniacze w spodniach mają możliwość regulacji na wysokość?
U wszystkich spodni kevlarowych oraz skórzanych (z wyjątkiem sportowych TR2) ochraniacze mają możliwość regulacji na wysokość za pomocą rzepów dzięki czemu każdy znajdzie ich właściwe położenie.

- Powrót na początek
 

Czy istnieje możliwość uszycia ubrania 4SR na miarę?
Tak, na miarę możemy wyprodukować skórzane kurtki, spodnie oraz dwuczęściowe i jednoczęściowe, zawodowe kombinezony. Sami wiemy jak ważne jest, aby odzież dobrze leżała. Dlatego też staramy się dać każdemu taką możliwość aby dopasować odzież do indywidualnych rozmiarów motocyklisty. Przy tej okazji istnieje również możliwość zastosowania własnego design’u dzięki czemu to klient decyduje w jakich kolorach ma być jego kombinezon. Kombinezony jesteśmy w stanie również uzupełnić o loga sponsorów, numery startowe czy ksywy.
Napiszcie na info@4sr.pl a w odpowiedzi otrzymacie graficzne podkłady do przesłania niezbędnych informacji. Cena końcowa będzie zależała od ilości i wielkości zmian od standardowego produktu.
Wszystkie zamówienia indywidualne (na miarę lub własny design) są złożone bezpośrednio w siedzibie firmy w Republice Czeskiej tj. 4SR - For Street Racing, Bosilec 106, 373 64 Bosilec i podlegają pod czeskie prawo.

- Powrót na początek

Jak długo trwa produkcja odzieży na miarę?
Termin wykonania odzieży na miarę to ok. 10-14 tygodni. Zależy również w jakim okresie sezonu złożycie zamówienie.

- Powrót na początek
 

Jakich ochraniaczy używa 4SR?
Produkty 4SR muszą z rezerwą spełniać najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa. Dlatego też nie produkujemy własnych ochraniaczy, a używamy tych najlepszych z danego segmentu od wyspecjalizowanych w tej dziedzinie producentów. Jako jedyny producent w Republice Czeskiej używamy ochraniacze od europejskich jedynek Safe Tech, Betac i Pro-Life. Na temat ochraniaczy użytych u konkretnego produktu możecie dowiedzieć się więcej w zakładce „Komfort i bezpieczeństwo”.

- Powrót na początek
 

Kiedy pojawia się nowa kolekcja?
Pierwszy towar z nowej kolekcji przedstawiamy zawsze przed początkiem sezonu tzn. na przełomie lutego/ marca. Cała kolekcja jest prezentowana w trakcie całego roku.

- Powrót na początek
 

4SR robi posezonowe wyprzedaże?
Nie, firma 4SR z reguły nie stosuje posezonowych obniżek cen. Obniżanie ceny końcowej zdarza się bardzo rzadko.

- Powrót na początek



4SR Eshop – sklep internetowy

Ile zapłacę za przesyłkę i pakowanie?
Do każdego zamówienia na kwotę mniejszą niż 300zł doliczone zostaną koszty przesyłki w wysokości 15zł a przy zamówieniach powyżej 300 zł koszty przesyłki pokrywa firma For Street Racing s.r.o. Dodatkowe koszty w wysokości 15 PLN zostaną doliczone przy wyborze formy za pobraniem. Wybierając przedpłatę, płatności Go Pay lub PayPal nie zostaną naliczone koszty dodatkowe.

 

- Powrót na początek

Jakie dostępne są formy płatności przy zamówieniu online?
Aby zapłacić za towar, możesz użyć następujących opcji:
- za pobraniem
Przy wysyłce towaru firmą kurierską GLS można użyć gotówki przy odbiorze. Płacisz za towar przy odbiorze od kuriera.
- zwykły przelew bankowy
W potwierdzeniu zamówienia otrzymasz załącznik PDF w którym znajdziesz dane do przelewu.
- PayPal
Płatność za pośrednictwem PayPal jest bezpieczna, prosta i szybka.
- Płatność GoPay
Płatność GoPay za pomocą karty płatniczej lub e-transferu jest bardzo wygodna. Ta płatność jest bezpieczna i szybka.

- Powrót na początek

Kiedy dostanę potwierdzenie, że moje zamówienie zostało przyjęte?
Po złożeniu zamówienia system automatycznie wysyła potwierdzenie zamówienia.

- Powrót na początek
 

Kiedy mogę się spodziewać zamówionego towaru?
Każdy produkt zamówiony przez nasz sklep internetowy jest na magazynie. Towaru możecie się spodziewać 2-3 dni robocze przy przedpłacie, PayPal, Go Pay lub do 5-6 dni roboczych przy formie pobrania. Jeżeli nie będzie możliwe dostarczenie towaru w powyższym terminie będziemy Was o tym informować.

- Powrót na początek
 

Kto dostarczy do mnie przesyłkę?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

- Powrót na początek
 

Czy firma wysyła paczki za granicę?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

- Powrót na początek
 

Mogę oddać zamówiony towar?
Tak. Do 14 dni od daty wystawienia dokumentu zakupu. Do paczki należy dołączyć informację z danymi do zwrotu pieniędzy. Przyjmujemy nieużywane, oryginalnie zapakowane produkty.
Zwrotowi nie podlegają produkty uszyte indywidualnie tzn. na miarę lub we własnym design'ie.

- Powrót na początek

Jak postępować przy źle dobranym rozmiarze?
Towar z kopią dokumentu zakupu oraz informacją na jaki rozmiar i gdzie należy odesłać prześlijcie na nasz adres:

4SR - For Street Racing
ul. Sportowa 31
57-450 Ludwikowice Kłodzkie
tel. +48 502 444 571
 

- Powrót na początek

Gdzie mogę złożyć reklamację i jak długo będzie ona rozpatrywana?
Przy zakupie przez nasz sklep internetowy towar z dokumentem zakupu i informacją reklamacyjną wyślijcie do nas. W innym przypadku reklamację złóżcie w punkcie gdzie towar został zakupiony. Reklamacje rozpatrujemy do trzydziestu dni od otrzymania towaru.

- Powrót na początek
 

Nie widzę pytania, które chciałem zadać.
Jeżeli nie znalazłeś tutaj pytania, które chciałeś zadać napiszcie lub zadzwońcie: +48 502 444 571, info@4sr.pl

- Powrót na początek
 

4SR Často kladené otázky