RR Evo Black Series AR
Czarna klasyka w wersji dwuczęściowej przygotowana na użycie poduszki powietrznej. W naszym nowym kombinezonie możesz bezpiecznie szlifować asfalt na torze wyścigowym, jak również użyć go na spokojną popołudniową przejażdżką łącząc kurtkę z jeansami.
UBIERAJ SIĘ JAK ZAWODOWCY!
Materiały, krój i proces szycia z potrójnym szwem opierają się na doświadczeniu, które zdobyliśmy podczas opracowywania kombinezonu wyścigowego. W 4SR nie robimy różnic pomiędzy kombinezonami dla profesjonalisnych zawodników a wersją dla ulicznych motocyklistów więc ten kombinezon jest wykonany z tej samej skóry, uszyty tą samą technologią i wyposażony w te same ochraniacze, co kombinezony naszych fabrycznych zawodników w WSBK, BSB czy Moto America.
STWORZONY DO SZLIFOWANIA ASFALTU!
Kombinezon jest wykonany z najwyższej jakości skóry bydlęcej o grubości 1,2 mm i jest wyposażony łącznie w 17 ochraniaczy. Na ramionach, łokciach, kolanach i goleniach znajdziesz wygodne włoskie ochraniacze Betac®. W okolicach ramion, obojczyka, łokci, przedramienia, biodra, kości ogonowej, kolan i goleni zastosowaliśmy panele z pianki zapamiętującej kształt, aby zamortyzować upadek i zapewnić dodatkowy poziom ochrony motocyklisty w przypadku otarcia skóry. Miejsca najbardziej narażone podczas upadku - ramiona, łokcie, biodra i plecy zawierają dwie warstwy skóry. Całość dopełniają czarne ochraniacze z tworzywa na ramionach, łokciach i kolanach. Kombinezon można uzupełnić o ochraniacz kręgosłupa i klatki piersiowej lub jedną z dostępnych na rynku kamizelek z poduszką powietrzną.
Wstępnie zamknięty krój rękawów, wysunięte do przodu ramiona, dobrze wyprofilowane kolana oraz bezszwowy materiał w kroku i pod pachami pozwalają na przyjęcie idealnej pozycji podczas jazdy na sportowym motocyklu. Wąskie mankiety rękawów nie utrudniają swobodnego ruchu nadgarstków i pozwalają na używanie rękawic wyścigowych. Dla większego komfortu kurtka jest przedłużona z tyłu i można ją łatwo przymocować do kevlarowych jeansów lub skórzanych spodni za pomocą długiego lub krótkiego zamka. Kombinezon posiada naszyte logo oraz elementy ozdobne z przecieranej skóry.
4SR dwuczęściowy kombinezon motocyklowy RR Evo Black Series Airbag Ready:
- 1,2 mm gruba skóra bydlęca (czarna)
- zwisające ramiona i sportowe rękawy pozwalają na przyjęcie bezbłędnej pozycji do jazdy
- marowe ochraniacze Betac na ramionach, łokciach i kolanach certyfikowane dla normy EN 1621-1:2012
- pamięciowe ochraniacze Viscofoam na biodrach, kości ogonowej, obojczykach i przedramionach
- garb aerodynamiczny, który można wysposażyć w camelbag
- zamki YKK & OPTI
- lokalna perforacja na bokach
- 3D podszywka
- rozległy aramidowy strecz dla uzyskania maksymalnej elastyczności
- elastyczne, skórzane panel na łopatkach bez krępujących szwów
- przedłużony tył kurtki, można ją używać oddzielnie
- zastosowanie potrójnych szwów, w bardziej obciążonych miejscach zastosowano opatentowany 4x szyty szew zabezpieczający 4SR
- manszety rękawów są wytworzone z miękkiego streczu aramidowego
- komfortowy kołnierzyk z logo 4SR
- stylowe detale z przecieranej skóry
- 2 wewnętrzne kieszenie
- możliwość umieszczenia wkładanego ochraniacza kręgosłupa Sas-Tec
- kombinezon motocyklowy można doposażyć ochraniaczem klatki piersiowej 4SR z warsztatu niemieckiego producenta Sas-Tec
- kolanowe przyczepiane slidery 4SR w cenie kombinezonu
- kombinezon nie zawiera systemu poduszek powietrznych
- AR kombinezon jest kompatybilny z kamizelkami z system airbag In&motion, Alpinestars Tech-Air®
- w razie potrzeby kombinezon można uzupełnić przewodem danych poduszki powietrznej z kontrolnymi diodami LED
- Airbag Ready® jest znakiem towarowym zarejestrowanym w Urzędzie Własności Przemysłowej Republiki Czeskiej
- kurtkę od dwuczęściowego kombinezonu możecie spiąć z kevlarowymi jeansami motocyklowymi 4SR
- dwuczęściowe kombinezony są perforowane na bokach
- aramidowy strecz pod pachami i w rozkroku jest bezszwowy
- miejsca narażone na ścieranie łączy opatentowany, podwójny szew 4SR, który jest szyty 4x!
- kombinezony 4SR mają na łokciach, ramionach, bokach i na tyłku dwie wartstwy skóry
- skóra 4SR byla przetestowana przez centrum certyfikacji TÜVRheinland® zgodnie z normą EN 13595-2: 2002, gdzie wytrzymała 11,2 s w teście odporności na ścieranie. Otrzymaliśmy etykietę bezpieczeństwa Level 2 dla naszej skóry
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń lub napisz +48 502 444 571 info@4SR.pl
Wolisz skontaktować się przez Messenger? Jesteśmy online!
Podczas pomiarów stój swobodnie
Klatka piersiowa |
Pas | Biodra | Ręka | Noga | |
---|---|---|---|---|---|
46 | 89-92 | 82-84 | 93-95 | 55-56 | 70-71 |
48 | 93-96 | 85-87 | 96-98 | 57-58 | 72-73 |
50 | 97-100 | 88-90 | 99-101 | 59-60 | 74-75 |
52 | 101-104 | 91-93 | 102-104 | 61-62 | 76-77 |
54 | 105-108 | 94-96 | 105-107 | 63-64 | 78-79 |
56 | 109-112 | 97-99 | 108-110 | 65-66 | 80-81 |
58 | 113-116 | 100-102 | 111-113 | 67-68 | 82-83 |
Nie zapominaj, że kombinezon powienien być ciasny
- skórzaną odzież motocyklową należy przemywać letnią namydloną wodą za pomocą miękkiej szmatki / gąbki
- zanieczyszczenia najlepiej usunąć zaraz po powrocie z wyjazdu
- mokre ubranie motocyklowe należy suszyć rozłożone w przewiewnym miejscu z daleka od źródeł ciepła lub naświetlenia słonecznego
- na suchą skórę należy nanieść warstwę balsamu odkładając na chwilę do wsiąknięcia
- nadmiar balsamu należy usunąć
- Jeżeli towar jest dostępny na magazynie powinien dotrzeć do odbiorcy do 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub do 5-6 dni roboczych przy formie pobrania
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia będziemy o zaistniałej sytuacji informować
- Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
- Do każdego zamówienia na kwotę mniejszą niż 300 PLN doliczone zostaną koszty przesyłki w wysokości 15 PLN a przy zamówieniach powyżej 300 PLN koszty przesyłki pokrywa firma For Street Racing s.r.o. Dodatkowe koszty w wysokości 15 PLN zostaną doliczone przy wyborze formy za pobraniem. Wybierając przedpłatę, płatności Go Pay lub PayPal nie zostaną naliczone koszty dodatkowe.